Imorn börjar jag 8an.

Ligger och vilar upp mig för imorn när allvaret börjar. Skämt åsido, men jag ska verkligen koncentrera mig. Göra mitt bästa, inte slarva. För jag kan. Jag har inte alls svårt för skolan, lyssnar jag ordentligt brukar det gå bra. Det enda som hindrar mig är väl att jag inte börjar plugga förrens klockan nio kvällen innan, så det är något jag ska bli bättre på. Nu ska jag verkligen göra mitt bästa. Skita i vad alla andra tycker. Nu ska jag köra mitt egna race. Vi för betyg för andra året nu, och det börjar bli viktigt. Ska jag göra det jag vill får jag jobba på det. Och det ska jag också.
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Vad har du tänkt att gå för linje? Vad vill du utbilda dig till?
Skriv lite om hur din framtid ska se ut i ett inlägg :)

Svar: Tack för tipset, det ska jag göra :)
mathildagustafsson.blogg.se

2013-08-18 @ 20:52:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
 
RSS 2.0