Jag har varit nästan lika busig som Vickan...

Vickan din lille bus fillefjongka, hoppas du ramlar ur sängen när du sover eller att Silver blir ännu busigare än du och busar iväg i massor busiga bocksprång. Men alla kollar www.crosscountryriding.blogg.se, Vickan och Matilda är verkligen superbra. Läste deras förra blogg vmryttare, och jag vet redan nu att jag kommer bli avundsjuk på deras skrivande. Så alla kollar!
 
Okej, jag ska inte skylla ifrån mig men det har inte funnits någon vanlig internet. Bara på pappas platta som jag lånar nu och det kostar ganska mycket men jag skyndar mig *host host*. Jag skulle ha svarat på frågestunden för ganska länge sen men ja.. (jag kom just på att jag använder men ganska mycket haha) Frågestunden får vänta tills jag kommer hem, men jag lovar att jag inte har glömt bort den. 
 
Jag har det bra, badar, äter gott och bara är. Fast saknar ju stallet och hästarna lite också. Längtar till nästa helg (eller kanske nästnästa??) Skitsamma, vi ska iallafall till Vimmerby och lilla gubben cup. Jag ska inte tävla, blir antagligen att fota som jag brukar göra. Förra året bodde vi i fågelholkarna men i år ska vi bo i Johannas husvagn, längtar sjukt mycket ska bli väldigt roligt. Kommer antagligen hem härifrån på lördag men vet inte riktigt. 
 
Vad tycker ni om nya headern förresten? Jag tycker om den mycket, men gillar bilden som var på förra "headern" också. :D
 
 
Trackback
 
RSS 2.0